Menu Zamknij

Helpdesk

Helpdesk

Usługa Helpdesk jest stałym elementem umów serwisowych i kontraktów serwisowych ibcsPomoc.

Profesjonalna pomoc techniczna świadczona za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej, Internetu oraz przy użyciu bezpiecznych narzędzi administracyjnych do zdalnego zarządzania oprogramowaniem i urządzeniami IT może rozwiązać większość bieżących problemów administratorów i użytkowników systemów.

Jest ona również najtańszą formą sprawowania skutecznej opieki technicznej. Usługa Helpdesk jest stałym elementem umów serwisowych i kontraktów serwisowych ibcsPomoc.

 

8/5 24/7
  • zdalna pomoc techniczna w dni robocze,
  • w godzinach: 8-16
  • zdalna pomoc techniczna we wszystkie dni tygodnia,
  • przez całą dobę, b/z świąt państwowych.

    form-icon

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami

    Imię i nazwisko*

    E-mail*

    Telefon*

    Wiadomość