M3 MOBILE
O M3 MOBILE
M3 MOBILE jest koreańskim przedsiębiorstwem specjalizującym się w technologii AIDC (ang. Automatic Identification And Data Capture – automatyczna identyfikacja i gromadzenie danych), istniejącym od 2000 roku. Producent dostarcza urządzenia do ponad 3000 klientów i 600 partnerów biznesowych w 120 krajach. Są wykorzystywane w różnych branżach, przede wszystkim w:
- handlu detalicznym,
- produkcji,
- logistyce,
- transporcie,
- usługach publicznych,
- opiece zdrowotnej.
Marka błyskawicznie się rozwija, ponieważ z powodzeniem we własnym zakresie zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz udoskonalaniem wszystkim produktów. Urządzenia M3 MOBILE są szczególnie popularne nie tylko w Azji, ale też w Europie i Polsce. Producent uzyskał certyfikat ISO 9001, a także ważne w kontekście dbałości o środowisko oznaczenia RoHS (Restriction of Hazardous Substances) i WEEE (The Waste Electrical and Electronic Equipment Directive).
Oferta M3 MOBILE
Oferta M3 MOBILE obejmuje najnowocześniejsze terminale mobilne , dedykowany pracy w procesach biznesowych w najtrudniejszych warunkach Urządzenia są odporne, proste w obsłudze (wykorzystują system Android) i wyjątkowo funkcjonalne. Zostały tak zaprojektowane, by były jak najwygodniejsze w codziennym użytkowaniu. Marka stawia na innowacje i jest odpowiedzialna za jedne z najciekawszych artykułów na rynku – da przykładu, w 2004 roku do oferty M3 MOBILE dodano najmniejszy na świecie terminal przemysłowy. Obecnie do swoich urządzeń oferuje bardzo szeroką paletę akcesoriów umożliwiającą znaczne rozszerzenie funkcjonalności terminala mobilnego, m.in. rozwiązania ubieralne (tzw, wearables), czy typu snap-on.
Serwis urządzeń M3 MOBILE
Serwis urządzeń M3 MOBILE działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00. Po podpisaniu z nami kontraktu zapewniamy całodobowe wsparcie techniczne, siedem dni w tygodniu. Nasi doświadczeni specjaliści potrafią znaleźć wyjście w każdej sytuacji – szybko diagnozują przyczyny problemów oraz dokładają wszelkich starań, by je wyeliminować.
Oferujemy wsparcie techniczne M3 MOBILE:
- pod numerem telefonu: (18) 44 00 778,
- pod adresem mailowym: serwis@ibcs.pl,
- na stronie internetowej: www.ibcsservice.pl.
Prowadzimy profesjonalny serwis urządzeń M3 MOBILE. Gwarantujemy kompleksową opiekę serwisową urządzeń M3 MOBILE. Zajmujemy się diagnostyką, naprawą, czyszczeniem, konserwacją oraz kalibracją sprzętu, tak by zawsze działał jak najlepiej. Do tego w razie potrzeby udostępniamy urządzenia zastępcze na czas naprawy. Zlecenia realizujemy zdalnie, ale też stacjonarnie – w siedzibie IBCS Poland lub Twojej firmie.
Wykorzystujesz w codziennej pracy urządzenia M3 MOBILE? Potrzebujesz pomocy lub porady ze strony fachowców? Zwróć się do IBCS Poland! Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz dostępny na naszej stronie. Skorzystaj z opcji stałego wsparcia podpisując z nami korzystny kontrakt – uzyskasz dostęp do całodobowej pomocy technicznej . Zadbaj o to, by awarie czy inne zakłócenia nigdy nie stanowiły większego problemu!